Svømmer du væk i drømme, når du ser ud over bassinet?

Kom til HOG Svømnings årsmøde og del dine tanker

HOG Svømning er en stor svømmeklub med cirka 600 medlemmer – og vi stræber hele tiden efter at være den bedst mulige klub for de mange medlemmer.

På årsmødet har du, som svømmer, forælder eller almindeligt interesseret, mulighed for at høre om klubbens arbejde og at give din mening til kende i forhold til den videre    udvikling i klubben.

Årsmødet finder sted: torsdag d. 6. februar 2020 kl. 19.00 – 21.00 i SFO’en RØN-610 Fællesrum på Rønbækskolen.

Mødets dagsorden er:

1.     Valg af dirigent og referent

2.     Formandens beretning

3.     Regnskab for 2019

4.     Budget for 2020

5.     Kontingentsatser 2020

6. I   Indkomne forslag

7.     Valg af udvalgsmedlemmer

8.     Valg af udvalgsformand

9.     Eventuelt

Husk! du kan altid sende ris og ros via support-funktionen på klubbens hjemmeside: www.hogsvomning.klub-modul.dk, under fanen ”kontakt”.

Vi vil også meget gerne høre fra dig i det spørgeskema, der rammer din mailbox denne her eller næste uge.www.hogsvomning.klub-modul.dk

Vi glæder os til at se dig - også uden for svømmehallen.

Med venlig hilsen HOG Svømning