Glædelig december alle sammen

Svømmeskolen:

Det er sådan at mor, far og søskende er velkommen til at svømme med i uge 50, som er sidste svømme uge i HOG Svømning i 2018.
Ta` badetøjet med og hop i vandet sammen med dit barn og prøv nogle af de oplevelser af, som dit barn øver sig på uge efter uge i svømmeundervisningen. I skal komme til normal tid!
Ca. det første kvarter er der undervisning og leg, derefter danser vi omkring juletræet i vandet, og måske kigger Julemanden forbi, med en pose slik, dog kun til den tilmeldte svømmer, så må barnet dele med resten af familien.
OBS! OBS! OBS!
Julemanden har desværre meddelt os, at han har for travlt til at komme fordi Svømmeklubben i år, så det ville være dejligt, hvis vi her kunne få lidt forældrehjælp!
Det drejer sig om julemandsposten mandag, tirsdag eller torsdag i tidsrummet kl.16 - 18.30 i uge 50!
Kom og hjælp klubben med denne post, så børnene alligevel får besøg af julemanden, selv om han ikke er helt ægte….. Skriv til os via hjemmesiden http://hog-svoem.dk/support/ (opret en sag på supporten), hvis du vil hjælpe, bare en af dagene og bare i noget af tiden.
Vi tror på, det er muligt, at finde et par ”julemænd/kvinder” ud af ca. 600 forældre!

Er der spørgsmål til ovenstående eller andet du vil gøre HOG Svømning Hinnerup opmærksom på, så opret en sag på vores hjemmeside, som besvares så hurtig som muligt.

Alle hold starter op igen i uge 2.

Vi ønsker Jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.
Julehilsener fra
HOG- Svømning, Hinnerup.