Adventure Svømning

Holdnavn Adventure
Aldersgruppe Svømmeklubbens hold for de lidt erfarne teenagere, der godt vil prøve sig selv lidt af. Aldersgruppe: Fra 13 - 17 år
Bassin I hele svømmehallen og måske også ude i det fri.
Forventninger til svømmeren Det forventes, at når du tilmelder dig holdet, at du er i stand til at svømme - også på dybt vand.
Målsætning Ved at prøve forskellige ting, der relaterer sig til svømning at skabe en lyst til at bruge vand til fitness og leg og samtidigt at fastholde teenageres interesse for at komme i svømmeklubben og derved at opnå yderligere færdigheder inden for svømning, som ikke relaterer sig til banesvømning.
Beskrivelse Dette er holdet, der henvender sig til teenager, der vil opleve, hvad en svømmehal også kan bruges til. Som navnet siger, er det her oplevelserne ligger, med oplevelser er det meningen, at vi skal prøve ting som udspring, forskellige former for styrketræning, måske tage udfordringen op med open water svømning, synkronsvømning, wellness og vandpolo. Holdet sætter ingen grænser for, hvad der kan prøves. Holdet vil prøve de forskellige ting i moduler, så der vil f.eks. være nogle gange med udspring, så nogle med synkron, mens vi ind imellem også bruger tid på noget styrketræning. Du vil også selv kunne være med til at bestemme, hvad der skal leges med. Når sessionen er færdig, er du mere fit og lidt af en strandhaj, der har fået udbygget flere færdigheder inden for svømning og det at bevæge sig i vand, helt sikkert har du haft en sjov sæson med grin og sjov og fået flyttet dine grænser lidt.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen