En udfordrende men lærerig sæson 2020/2021 er nu ved at nærme sig sin naturlige afslutning. Sæsonen har budt på mange Corona-restriktioner til træning og desværre også en langvarig nedlukning. HOG Svømning har som klub været udfordret på en måde, som vi aldrig tidligere er blevet udfordret, og det har krævet en stor indsats at få tilpasset træningen løbende og finde på nye træningsformer under nedlukningen.

Vi håber, at I og jeres børn trods alt har fået en spændende og udviklende svømmesæson, som vi også har forlænget for at indhente noget af det tabte.

HOG Svømmeudvalget ønsker alle medlemmer en dejlig sommer, og vi glæder os til at se jer igen i Hinnerup Badet til den nye sæson 2021/2022, hvor vi igen har mulighed for at byde Haletudser velkomne .

Tilmelding vil være i uge 32 for eksisterende medlemmer og i uge 33 for nye medlemmer og opstart i svømmeskolen og for voksensvømmere er uge 36.

Hilsen

HOG Svømmeudvalg
HOG Svømning    |    Ådalsvej 88    |    8382 Hinnerup    |    Tlf.